Strona główna forum Park Różne rzeczy i takie tam... Przedstaw się Po roku milczenia czas powiedzieć ''Dobry''

Po roku milczenia czas powiedzieć ''Dobry''


Posty: 53
Lokalizacja: Polska ;3 A dokładniej Wielkopolska, a jezcze dokładniej mała wieś o nazwie Stare Bojanowo ;d
Mój Kanał: https://www.youtube.com/user/MrPatryk2244

Już siedzę na tym forum od prawie roku, cały czas obserwuję i śledzę wszystkie wpisy i posty, wzloty i upadki niektórych ludzi, ale jeszcze nigdy się nie udzieliłem, ponieważ się wstydziłem :> ... Aż do teraz.
Tak więc...
Witam! Na imię mi Patryk, ale wszyscy mówią/piszą mi Stachu lub Stasiu (od nazwiska ;P) Na forum siedzę jak wcześniej napisałem od prawie roku. Mam 12 lat i jestem zwykłym człowiekiem o ogromnej jak kosmos pasji do LEGO i BrickFilmingu.
BrickFilmami zajmuję się od 2 bądź 3 lat, a samymi animacjami od 4 lat. Mój poziom animacji (według mnie ;3) w skali 0/100 wynosi 79,8... Do mych idoli, od których ta pasja się zaczęła, takich jak MegaSpaceFighter, AraxussYexyr, PKMowies czy inni (jest ich za dużo by tu pisać, ale większość jest zarejestrowana tu ;d) dużo mi brakuje, ale z dnia na dzień się polepszam. Moja ortografia i interpunkcja są dobre (jak na ucznia ze średnią 5,6 :D) tylko mą piętą Achillesową są powtórzenia.
Moimi zainteresowaniami poza LEGO są filmy (Zwłaszcza Gwiezdne Wojny :D), gry horror (Głównie Five Nights At Freddy's), animacje w MMD, oraz w wolnym czasie robię customy do figurek LEGO (całość potem da się ładnie usunąć bez szkody dla figa ^^)

Mój kanał na YouTube nazywa się P. Stach Productions.
Tak więc to by było n tyle z mojej strony. Mam nadzieję, że mnie gorąco przyjmiecie ;3

Pozdrawiam i mam nadzieję, że was nie zanudziłem.
Ciulowatą kamerą robię ciulowate filmy, ale robię je bo chcę i lubię...
[YouTube]
Obrazek


Posty: 199

EDIT: Ponownie proszę, by nie cytować postów odpowiadając na nie jako pierwszy. To wprowadza tylko niepotrzebny chaos.
Administracja WMBF


Witamy ,witamy!



Posty: 91
Witamy! :D