Strona główna forum Sprawy Administracyjne Warto wiedzieć Regulamin Forum

Regulamin Forum

Post 19 maja 2012, o 22:05
Sshadow Avatar użytkownika
Główny Administrator

Posty: 137

Regulamin WMBF.pl

Poniższa treść zawiera zasady panujące na WMBF.pl oraz jego forum. Artykuł ten obowiązuje niezwłocznie wszystkich użytkowników witryny (nawet administrację).

1. Rejestracja i użytkowanie:

a) Dozwolone jest posiadanie tylko jednego konta na forum.
b) Każdy użytkownik rejestrując się na forum zatwierdza regulamin jaki na nim panuje.
c) Po rejestracji zalecane jest, żeby każdy nowy użytkownik forum zapoznał się z zasadami na nim panującymi.
d) Nieznajomość regulaminu nie zwalnia użytkownika z jego przestrzegania.
e) Zabrania się umieszczania w profilu, sygnaturze, awatarze, postach, komentarzach lub innej publicznej przestrzeni serwisu treści:
- przesadnie wulgarnych i obrażających innych użytkowników lub działających na ich szkodę
- propagujących nienawiść ze względu na rasę, płeć, wyznanie, bądź orientację seksualną
- z nielegalnym oprogramowaniem lub zachęcających do korzystanie z niego
- przynoszących korzyści w jakiejkolwiek postaci bez zgody administracji
- ujawniających prywatną korespondencję bez zgody stron, które ją wymieniały
- utrudniających innym użytkownikom korzystanie z serwisu
- łamiących polskie prawo
- łamiących prawo miedzynarodowe
- zawierających wulgaryzmy
- zawierających treści pornograficzne
- propagujących alkohol
- propagujących narkotyki i inne środki odurzające
- obrażających osoby prywatne oraz publiczne lub zawierające informacje obarczające niesprawdzonymi zarzutami daną osobę
- przyczyniające się do łamania i łamiące prawa autorskie
f) Wraz z rejestracją na forum użytkownik akceptuje politykę o obronie danych osobowych. Więcej o polityce cookies można dowiedzieć się pod tym linkiem: https://wmbf.pl/polityka-cookies/
g) Użytkownik zobowiązuje się do uszanowania opinii oraz poglądów innych Użytkowników oraz nienaruszania ich praw.


2. Zasady ogólne:

a) Zabrania się wielokrotnego zakładania tego samego tematu w jednym lub wielu działach.
b) Zabrania się spamowania tematami uznanymi przez moderację za nieprawidłowe.
c) Zabrania się pisania postów niezwiązanych z tematem. Jest to możliwe jedynie za zgodą administratora lub założyciela tematu. Nazwy wątków muszą sugerować ich zawartość.
d) Poszczególne obszary serwisu mogą określać własne zasady korzystania z nich i należy się do nich dostosować.
e) Administrator forum zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie w dowolnym momencie.

3. Ostrzeżenia i Kary:

a) Ostrzeżenie pisemne w formie dopisku moderatorskiego do forum.
b) Usunięcie naruszającego regulamin wpisu.
c) Czasowa lub trwała blokada wejścia na forum.
d) Czasowa lub trwała blokada możliwości dodawania wpisów.
e) Usunięcie konta zarejestrowanego użytkownika.
f) Czasowa blokada możliwości pisania

4. Konkursy:

a) Organizacja "konkursów/eventów" jest mile widziana, lecz prosimy o uprzednie poinformowanie administracji WMBF.pl.
b) Propozycje odnośnie konkursów należy składać na: mail@wmbf.pl
c) Musi zostać zaakceptowany przez administratora.
d) Jeżeli chcesz zorganizować konkurs/event: wymagane są poniższe informacje, które należy zamieścić w zgłoszeniu:
- Temat konkursowy
- Cel i założenia konkursu
- Liczbę jurorów + mały opis każdego z nich
- Przewidziane nagrody za poszczególne miejsca (nie jest to obowiązkowe)
- Okres czasowy realizacji danego konkursu/event'u
- Grafiki konkursowe i banery

Rozpatrzone będą tylko podania posiadające podpunkty wymienione powyżej.

5. Obsługa serwisu oraz forum:

Administratorzy:

a) Są odpowiedzialni za zapewnienie ciągłości działania forum oraz zapewnienie minimalnej jego awaryjności.
b) Posiadają wszystkie funkcje moderatorskie
c) Administratorzy forum odpowiadają bezpośrednio przed głównym administratorem.

Moderatorzy:

a) Ich zadaniem jest utrzymywanie porządku na forum.
b) Mają oni prawo do wymierzania jakichkolwiek kar i ostrzeżeń wobec użytkowników forum.
c) Moderator odpowiada bezpośrednio przed administratorem i tylko on może zmienić jego decyzje.

6. Nagrody:

a) Nagrody są przyznawane jako statuetki za konkursy i eventy organizowane na stornie oraz są formą nagradzania najlepszych użytkowników.
b) Nagrody są przyznawane przez Administratorów i osoby przez nich wyznaczone.
c) Nagroda wyświetlana na profilu użytkownika jest potwierdzeniem, że użytkownik otrzymał nagordy (czytaj. rzeczy i funkcje), które są z nią związane.

7. Rangi Specjalne:

Maniacs:

- Ranga przeznaczona dla najbardziej aktywnych użytkowników

8. Newsletter:

a) Rejestrując swój adres email w newsletterze użytkownik zgadza się na przesyłanie mu wiadomości z najnowszymi aktualnościami z serwisu.
b) Dane podane przy rejestracji nie są nigdzie publikowane i służą jedynie do kontaktu z użytkownikiem.
c) Użytkownik ma prawo do rezygnacji z Newslettera w każdym momencie.
d) Zapisując się do Newslettera użytkownik akceptuje regulamin obowiązujący w serwisie oraz na forum.

9. Blogi:

a) Każdy użytkownik może prowadzić własnego Bloga.
b) Blog nie może łamać praw i zasad obowiązujących na portalu oraz forum.
c) Najlepsze wpisy są nagradzane przez osoby do tego upoważnione.


WMBF.pl Motion Maniacs © 2021
Obrazek
„Naj­bar­dziej niez­ro­zumiałą kwes­tią do­tyczącą świata jest to, że jest on zrozumiały."
Albert Einstein

Powrót do Warto wiedzieć